- Òrgans de govern (Equip directiu, Consell Escola, claustres, altres.) i de coordinació docent (Comissió de coordinació pedagògica, Cicles, Tutories, Equip de suport, Comissió de normalització lingüística, Coordinació de serveis i d’activitats complementàries i extraescolar, altres.) que hi ha al centre:
1. Quantes persones l’integren?
2. Amb quina freqüència es reuneixen?
3. De què s’encarreguen?
4. Tenen un document de cadascun dels òrgans?
5. Ens podria dir a grans trets de què tracta cada document?
- Característiques del centre:
2. Ens podria dir la línia metodològica y de gestió que segueix el centre?
3. Sols variar el personal docent d’un any cap a un altre?
4. Com sons els espais?
5. Com és la gestió del temps?
6. Quins tipus de projectes teniu i com funcionen? Segueixen algun tipus de criteri selectiu els projectes que oferiu als vostres alumnes o els proposa-ho vosaltres?
- Forma d’exercir la funció directiva:
2. Què és el que més l’agrada del seu treball com a directora?
Observació: Fotografies comentades dels espais
- Passadissos (actitud dels nens: corren, caminen, criden etc.)
- Pati (interior, exterior, extens, pati propi per als d’infantil etc.)
- Color i il•luminació del centre
- Decoració del centre
- Gimnàs o aula de psicomotricitat
- Menjador (actitud dels nens a l’hora de menjar)
- Laboratori (hi ha o no)
- Biblioteca (hi ha o no)
- Tenen una zona pròpia per als nens d’infantil? (tant de pati com de aules)
- Tenen un parc?
- Hi ha jardí o zones verdes?
- Tenen un hort? (el fan servir per cultivar?)
- Quantes plantes té l’edifici?
- Actitud en general que es respira al centre (entre professors-alumnes; alumnes-alumnes; i professors-professors).
- Ubicació del centre (que hi ha al voltant? Espais verdes, carreteres, altres).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada